Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΚΟΛ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ!!!




Η μεγάλη ώρα έφτασε! Το καθυστέρησα ξέρω, μπαίνατε κάθε μέρα στο ASPASTA και μέχρι να φορτώσει η σελίδα τρώγατε με αγωνία τα νύχια σας περιμένοντας να δείτε μήπως και ανέβασα το καλύτερο γκολ που ανέδειξε η ψηφοφορία σας για το 2011! Ναι, έφτασε και ναι στο πάνω βιντεάκι είναι το γκολ που διαλέξατε με ποσοστό 37%! (τρομάρα σας!)

Και για να σας το ξαναθυμήσω: Στις 6 Δεκέμβρη η FIFA ανακοίνωσε τα τρία γκολ που θεωρούσε κορυφαία της περασμένης χρονιάς και καλούσε τον κόσμο να ψηφίσει. Αυτά ήταν του Μέσι, του Ρούνεϋ και του Νέυμαρ. Εγώ, μη θέλοντας να σας στερήσω τη δυνατότητα να ψηφίσετε κι εσείς, ξεκίνησα μια ψηφοφορία στο μπλογκ μας προσφέροντάς σας και μια ακόμη επιλογή :  το ΔΙΚΟ ΜΟΥ γκολ! (εδώ το άρθρο) Όλοι σας, άψογοι κριτές, μύστες του καλού ποδοσφαίρου, επιτηρητές της ποιότητας, θεματοφύλακες της ομορφιάς αγνοήσατε τα "τσιμπιματάκια" του Μέσι, γυρίσατε την πλάτη στα "ψαλιδάκια" του Ρούνεϋ, σνομπάρατε τις "ντριμπλίτσες" του Νέυμαρ και δώσατε δύναμη στα τυφλά, ως γνήσιοι Έλληνες, στο ΔΙΚΟ ΜΟΥ γκολ! Τα ποσοστά του, όπως ήδη σας είπα, έφτασαν το 37% ενώ ακολούθησαν οι Μέσι με 28%, Νέυμαρ με 21% και καταϊδρωμένος τερμάτισε ο Ρούνεϋ με 12%!

Το γκολ τότε δεν είχε μπει αλλά έπρεπε να γίνει. Σε αγώνα που και οι τυφλοί είδαν και οι κουτσοί περπάτησαν και οι κουφοί άκουσαν, το καλύτερο γκολ στην ιστορία του ποδοσφαίρου -ως το επόμενο (πάλι δικό μου)- μπήκε. Και σήμερα σας το παρουσιάζω. Η δουλειά στα υπερσύγχρονα studio του ASPASTA που έγινε απ' τον συνεργάτη του μπλογκ Πιγκουίνο έχει αξία που υπερβαίνει κάθε οικονομικό αντίκρυσμα. Γι' αυτό δεν θα τον πληρώσουμε ούτε σήμερα!

Επειδή μάλιστα η νίκη φτιάχνει το όνομά της εξαιτίας αυτού που ηττήθηκε, κάτω σας βάζω τα γκολ που ξεπέρασε η μαγεία μου! Έτσι για να κάνετε τη σύγκριση και να ξανασιγουρευτείτε ότι ρίξατε την ψήφο σας εκεί που έπρεπε!




5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έχω εκστασιαστεί! Τέτοιο γκολ δεν έχω ματαδεί στην ιστορία! Άξιος!!!F.

Aspasta είπε...

Ε, τι νόμιζες; Φύκια πουλάμε εμείς εδώ;

Ανώνυμος είπε...

ΓΚΟΛΑΑΡΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!

Piguinos είπε...

Ετοιμάζομαι για τα Oscar...!!!

Aspasta είπε...

Ράψε φόρεμα, μην καθυστερείς!